Customer Service Manager

  • Customer Service, Order to Cash, Wholesale, B2B en Supply Chain Management
  • Nieuw op te zetten team binnen onderneming gericht op huishoudelijke apparatuur

Bedrijfsprofiel

  • Europese organisatie met een breed scala aan merken
  • 10.000 werknemers in Europa, lokaal 20 werknemers

Functiebeschrijving

  • Customer Service Management
  • Betrokken bij samenstellen van team
  • Service levels in de gaten houden en optimaliseren
  • Order entry
  • Compliance
  • Forecasting

Kandidaat

  • HBO werk- en denkniveau
  • Ervaring binnen retail/ecommerce
  • SAP-ervaring
  • 'Duizendpoot'
  • Nederlands en Engels
  • Frans (pré)

Compensatiepakket

  • Marktconform salaris
  • 25 vakantiedagen + 8 atv
  • 13e maand
  • Telefoon/laptop
BRON: HEADHUNTER
Vacatures die door een headhunter bij Experteer geplaatst zijn.
Aanmelden en solliciteren

De Experteer salarisbenchmark toont de door Experteer geschatte martkwaarde voor de betreffende positie. Het gaat hier expliciet niet om een door de recruiter aangegeven salaris, maar om een schatting die uitsluitend op martkgegevens gebaseerd is.

Voor de door Experteer geschatte benchmark zijn zowel interne gegevens geanalyseerd, als ook een verscheidenheid aan externe informatie. De Experteer salarisbenchmark kan tot 15% boven of onder het daadwerkelijke salaris liggen. In uitzonderlijke gevallen zijn ook grotere afwijkingen mogelijk.

De Recruiter Benchmark geeft een indicatie van het te verwachten inkomen. Het daadwerkelijke salaris wordt bepaald door factoren als relevante werkervaring en expertise van de persoon in kwestie.