Digital Marketing Manager (M/V)

  • FinTech - InsurTech, A dynamic, friendly and supportive working environment |Challenging, independent role in a growing organization
  • Company

    CORUM Butler is een Europees bedrijf met meer dan 250 toegewijde medewerkers voor zijn klanten. Het bedrijf biedt innovatieve en hoogwaardige beleggingsoplossingen in heel Europa en staat bekend om zijn succesvolle ontwikkelingen en gevoel voor innovatie.

    De groep is uitsluitend eigendom van zijn managers. Bijna 120.000 klanten hebben hun vermogen toevertrouwd aan CORUM, wat neerkomt op een totaalbedrag van meer dan 7 miljard euro.

    De groep heeft kantoren in Parijs, Londen, Dublin, Amsterdam, Singapore, Lissabon en Wenen, met het hoofdkantoor in Parijs.

    Role

    Het marketingteam in Amsterdam heeft de afgelopen meer dan 3 jaar met succes het merk Corum opgebouwd en heeft een positie voor een ondernemende digitale marketingmanager.

    In deze rol breng je belangrijke digitale marketingexpertise naar een groeiend team. Je bent verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitvoering van geïntegreerde digitale marketingcampagnes, met een sterke focus op ROI en leadgeneratie, met behulp van diverse digitale campagnes en tools. Je zult aanzienlijk bijdragen aan het verder uitbreiden van onze (digitale) fondsenwerving in de Nederlandse markt en daarbuiten.

    Je werkt nauw samen met het lokale sales- en marketingteam en een breder internationaal team in heel Europa om onze digitale inspanningen naar een hoger niveau te tillen en een aantrekkelijk digitaal klanttraject te creëren op verschillende platforms.

    In jouw rol rapporteer je aan onze Head of Digital Marketing en werk je nauw met hem samen om de prestaties en merkontwikkeling te maximaliseren. Je neemt de volgende verantwoordelijkheden op je:

    • Leiding nemen in onze B2C digitale acquisitie strategie via meerdere kanalen (SEA, SEO, display, partnerships, e-mail, social, etc.)
    • Verantwoordelijkheid ragen voor onze website en de webstrategie uitvoeren, afgestemd op de marketingstrategie. Je identificeert en communiceert vereisten voor websiteontwikkeling aan het ontwikkelingsteam en ondersteunt hen bij de uitvoering.
    • Prioriteit geven aan acties met een sterke ROI-focus
    • Beheren van aanzienlijke mediabudgetten op meerdere digitale platforms.
    • Samenwerkingsverbanden beheren met marketingbureaus en leadproviders.
    • Je datagedreven aanpak, inclusief continu testen en verbeteren, naar een hoger niveau tillen. Dit betekent ook dat je de go-to persoon bent voor rapportage en voorspelling van campagnes, over alle KPI's heen.
    • Nauw samenwerken met internationale marketingteams om best practices vast te leggen en te delen.
    • Optimalisatieplannen voorstellen en presenteren aan interne belanghebbenden.
    • Assisteren bij lokale webinars, evenementen, presentaties en dergelijke voor nieuwe en bestaande investeerders.
    • Interviews en persconferenties plannen.

    Candidate

    • Je Je hebt minimaal 4 jaar ervaring in digitale marketing (acquisitiemarkt, e-commerce of reclamebureaus).
    • Nederlands is je moedertaal en je spreekt vloeiend Engels.
    • Je hebt een bewezen trackrecord op gebieden zoals SEA, SEO, betaalde advertenties, e-mailmarketing, contentmarketing, social media marketing, leadbeheer en analytics.
    • Je bent enthousiast over analytische taken en hebt ervaring met verschillende analysetools (zoals Google Analytics, Google AdWords, enz.).
    • Je hebt ervaring met zowel performance- als brandingcampagnes.
    • Je hebt ervaring met marketingautomatisering.
    • Je bent bekwaam in het gebruik van Microsoft Office-tools.

    Deal

    • Werken in ons kantoor in Amsterdam, gelegen op een toplocatie in het hart van de stad.
    • Zelfstandig werken in een resultaatgerichte en snelgroeiende omgeving.
    • Uitstekende arbeidsvoorwaarden, afhankelijk van je vaardigheden en ervaring.
    • Bonusbetaling bij het behalen van doelstellingen.
    • Maandelijkse uitbetaling van vakantiegeld.
BRON: HEADHUNTER
Vacatures die door een headhunter bij Experteer geplaatst zijn.
Aanmelden en solliciteren

De Experteer salarisbenchmark toont de door Experteer geschatte martkwaarde voor de betreffende positie. Het gaat hier expliciet niet om een door de recruiter aangegeven salaris, maar om een schatting die uitsluitend op martkgegevens gebaseerd is.

Voor de door Experteer geschatte benchmark zijn zowel interne gegevens geanalyseerd, als ook een verscheidenheid aan externe informatie. De Experteer salarisbenchmark kan tot 15% boven of onder het daadwerkelijke salaris liggen. In uitzonderlijke gevallen zijn ook grotere afwijkingen mogelijk.

De Recruiter Benchmark geeft een indicatie van het te verwachten inkomen. Het daadwerkelijke salaris wordt bepaald door factoren als relevante werkervaring en expertise van de persoon in kwestie.