FAMILY OFFICE ADMINISTRATOR

Gewenste expertise:

FAMILY OFFICE ADMINISTRATOR

 Family Office Administrator (Amsterdam)

Voor onze client, een boutique trustkantoor in Amsterdam, zijn we op zoek naar een: Family Office Administrator 100% met boekhoudkundige achtergrond. 

 

Taken

  • Verantwoordelijk voor vriendelijke en servicegerichte afhandeling van alle administratieve zaken van opdrachtgevers, ondersteunen particuliere opdrachtgevers bij administratie en persoonlijke zaken
  • Assisteren bij administratie, boekhouding en betalingen
  • Opstellen van een jaarlijks overzicht van activa en passiva
  • Houd overzichten van vastgoeddeposito's bij
  • Behandeling van complianceverzoeken
  • Verzamelen en verspreiden van belastinginformatiedocumenten
  • Beheer van de lopende zaken, dossier en opvolging van ontvangst van juridische documenten
  • Coördinatie met fiscaal en juridisch adviseur, leveranciers, banken, verzekerings- en vastgoedbeheerder etc.
  • Cash management en banking over/van diverse bankrekeningen,
  • Opstellen van tussentijdse rapportages (vooral admin),
  • Coordineren van de beslommeringen van buitenlands onroerend goed bezit,
  • Coordineren van/afhandelen van diverse juridische formaliteiten,
  • Voornamelijk: “legal secretary work”. 40% tijd is wel voornamelijk administratief gedreven
  • Kopiëren, scannen, archiveren van documenten, de volgorde van het archiveringssysteem Envisual bewaren
  • Afhandelen van correspondentie in het Nederlands en Engels (en in het Frans)
  • Direct contact met particuliere klanten
  • Flexibele en inventieve opvolging van verschillende klantverzoeken.

 

Jouw profiel

  • Commercieel / administratief / boekhoudend HBO-niveau
  • Meerdere jaren ervaring in een vergelijkbare functie
  • Kennis van computerprogramma's (Windows / Office / Excel)
  • Goede vaardigheden in het omgaan met particuliere klanten
  • Vriendelijke houding
  • Kwaliteitsbewustzijn
  • Flexibel en veerkrachtig
  • Proactief
  • Gemotiveerd
  • Onafhankelijk
  • Vermogen om in een team te werken en sterke communicatieve vaardigheden
  • Mogelijkheid om prioriteiten te stellen
  • Nauwkeurig, efficiënt
  • Organisatie vaardigheden
  • Uitstekende vaardigheden in het Nederlands en Engels (geschreven en gesproken) Frans en andere taalvaardigheden zijn nuttig

 

Wat we aanbieden

Een ongecompliceerd en dynamisch werkveld in een internationale omgeving én aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden. Tewerkstelling per direct of in onderling overleg.

Geïnteresseerd?

Vacatures die door een headhunter bij Experteer geplaatst zijn.

Nu solliciteren

cv

Bestand via Drag & Drop hier toevoegen of

Drop hier

Check Mark

Door op 'solliciteren' te klikken, bevestigt u dat u gebruik wilt maken van de Gebruiksvoorwaarden en Gegevensbescherming toestemmen

Met uw aanvraag gaat u ermee akkoord dat Experteer uw sollicitatie in gang zet en uw gegevens vertrouwelijk behandelt.

SSL Secure Service
Recruiters:
Lexius Search

De Experteer salarisbenchmark toont de door Experteer geschatte martkwaarde voor de betreffende positie. Het gaat hier expliciet niet om een door de recruiter aangegeven salaris, maar om een schatting die uitsluitend op martkgegevens gebaseerd is.

Voor de door Experteer geschatte benchmark zijn zowel interne gegevens geanalyseerd, als ook een verscheidenheid aan externe informatie. De Experteer salarisbenchmark kan tot 15% boven of onder het daadwerkelijke salaris liggen. In uitzonderlijke gevallen zijn ook grotere afwijkingen mogelijk.

De Recruiter Benchmark geeft een indicatie van het te verwachten inkomen. Het daadwerkelijke salaris wordt bepaald door factoren als relevante werkervaring en expertise van de persoon in kwestie.